marți, 12 iulie 2011

Natrix tessellata-Sarpele de apa

4 comentarii:

  1. Frumos exemplar. Eu tot caut o vipera, dar inca n-am dat de ea...

    RăspundețiȘtergere
  2. Am gasit si cateva bucati de vipera ammodytes sau mai bine zis, m-a gasit ea pe mine :))... dar si-a vazut de drum...cred ca am deranjat-o de la plaja. ;)) In timp ce ea statea frumos cu burta la soare, in rezervatia de la Hagieni,s-a speriat de tropotele noaste, iar noi ne-am speriat de reputatia ei :)) Ms mult de vizita si comm :)

    RăspundețiȘtergere
  3. O viperă nu stă în momentul în care simte omul; într-o fracţiune de secundă dispare...
    Dacă şarpele a ajuns pe uscat...s-a cam terminat apa...

    RăspundețiȘtergere
  4. daca "apa s-a terminat" inseamna ca domnului Natrix tessellata ii prieste si pe uscat :)

    RăspundețiȘtergere